Midem Kalemi Akıttı, Şükrettim…

zor zamanlar yuttum dün gece art arda
ağır geldi
ve kaldıramadığından bu ağırlığı yüreğim
bir avuç dolusu zor zamanlar daha yuttum
derin bir uyku için
uyuyamadım…

zor zamanlar yuttum dün gece
midemde bir ağrı.
gözlerim her şeyi çift gördü önce
sonra da hiçbir şey görmediğini…
zor zamanlar yuttum dün gece
şükredecek bir şey kalmamıştı.
kalemi oynattı elim,
şükrettim…

zor zamanlar yuttum dün gece
ruhum teslim oluyordu.
bir tanıdık gözyaşı tuttu elimi
ruhumu bedenime geri koydu.
midem ağrıdı dün gece
zamanların ağırlığından.
yoruldu fikrim.
gözlerim her şeyi çift gördü önce
sonra da hiçbir şey görmediğini
gözlerim aktı yanaklarımdan
şükredecek bir şey kalmamıştı.
kalemi oynattı elim
şükrettim…

Aslı AKER
24.11.2004

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!