Yeni'ce..

"Şu aralar n'apıyorsun?" sorusuna verdiğim o kadar az yanıt var ki; en başta kendim, sonra ailem ve nihayet arkadaş çevrem şaşırıyor bu duruma. Çünkü ben bu aralar, okula gidiyorum, yazıyorum, yüzüyorum ve araştırma yapıyorum. Evet, enteresandır ama bu dördünden ibaret hayatım.. En az bir sene de böyle gideceğim sanırım, şimdiden gözlerim görmemeye başladı okumaktan, lakin işim de bu değil mi zaten.
Bu bir iç döküştür, herkes bilsin diyedir nerede olduğumu ne yaptığımı..

Boş zamanlarınızda bizim kütüphaneye gelin, size "K-O" harfleri arasında bulabileceğiniz pek çok şeyi vaat eden bir ansiklopedi ısmarlarım belki, hiç olmadı bi latince-türkçe sözlük..

Haa unutmadan, çok pis tavla oynuyorum artık, rakip tanımam, öyle böyle değil!


not: çok da iddialı olmamak gerek aslında..

Yorumlar

  1. ansiklopetiler senden kahveler benden:) K-O harfleri arasında ben varım. beni tartışabiliriz miyiz? tam tartışma kızıştığı zaman tavla girer araya. zar tutmak yok ama

    YanıtlaSil
  2. :)
    tamam bana uyar..
    en bilimsel açıdan yaklaşacağım, sonra da gelsin tezler, antitezler..

    zar tutmadan atılmaz ki der ya bazıları.. deli olurum ben..
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!