kadın

bu türün gören'i bilen'i, kör'ü ve cahil'i kadar kötüdür.
karşı cinsi için aynısı geçerli mi, bir düşüneyim...

evet. onun için de geçerli.
ama ben bu gece bu tür'le bozdum..

hem kendisiyle, hem karşısındakiyle ne alıp veremediği var bilmiyorum.
enteresan bi yaratık ama. arsız, utanmaz, didikleyici, hatta kafa sikici.
adını çıkarmayın kadın düşmanına; iki lakırdı okuyun, bilin, bildirin de, sonra çemkirin yazara.

dedim. karşı cinsi de bunun başka bir çeşidi. aynı bokun soyu zaten ikisi de. ama bu yer yer daha yüzsüz "rakibinden". bir şeyi elde edemediği zaman düz duvara tırmanıyor. ağzından girip burnundan çıkmak için elde edemediğinin, tüm kozları köküne kadar ortaya sürüyor. sinirinden kendini sikiyor sonra.

bir de elde ettiyse istediğini..
önce havasından yanına kimse yaklaşamıyor! haspam iki dakikada renk ve biçim değiştiriyor, "görünmezlik" yazdırıyor beceri hanesine sanki.. sonra hırpalıyor elindekini. sanki çokları kaybetmiş, sonunda o bulmamış gibi. çokları kıymetini bilememiş, yitirmiş, kıymet bilme sırası ona gelmiş ama becerememiş gibi! gibisi fazla artık işte bu son raddede..

yoksun kalmalı kadın.
ne elde etmeli ne de çırpınmalı o yüzden işte sahip olmak için.
kendisini kaybediyor yoksa.
ya da buluyor mu demeliydim?

Yorumlar

  1. ben ne anlattığını anladım velakin başkalarının yazdıklarından çok biçime takılacaklarınıda biliyorum. bu yazıyı öteki türden biri yazsaydı ancak böyle yazabilirdi.
    sanat estetiktir, bakmak görmek değildir ama...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!