Bildiri-yorum #3

Uzun zamandır elleşmedim. Kimseleri yazmak gelmemişti içimden. "Kimilerine" mevsim dönümü döngüsü diyerek "şaaptığım" çeşitli hisler yumaklarına yumulmuş durumdayım şu sıralar. Özlüyorum. Acı çekiyorum. İtiyorum. İstiyorum. Hepsini birden yapınca ve hepsine eş zamanlı maruz kalınca, insan haklı olarak kaybediyormuş gibi hissediyor kendini.


Kendimi anlatacak halim yok. Şaşırtmacası bu yazının. Sahne onların;

Özgün&Kemal; şimdi aslında bu adamları ayrı ayrı düşünmek lazım. Nerdeyse üç yıldır hayatımda ikisi de bir biçimde. Onlarca şey konuştuk, çok güldük, çok hüzünlendik ama en çok benim radyo programımda şarkılar söyledik, ben onlarınkine uzaktan baktım süt dökmüş kedi gibi. Başkentin tüm deniz'den ıraklığına karşın biz birlikte bakabileceğimiz bir yakamoz bulduk. İyi ki. Ankara'ya söyleyin hazırlansın, kulağımda Imam Baildi ile geleceğim 10 Ekim'de!

Ilgın; kuzenkız'ı burada yazdım mı daha önce anımsayamadım. Öyle uykusuzum ve beynim öyle buradan uzakta ki, açıp bakmaya da üşendim. Lüzum yok zaten. Onun defalarca burada yer almasına söz yok, destek var bir de üzerine! Ilgın Hollanda yollarına düşecek. Küçücük kısacık ama büyük bir iş için. Uluslararası bir kısa film festivalinde ödül alınca, orada yeni bir proje için birkaç gün geçirecek. Güzel anılarla dönsün. Hem bahsi geçen yarışmaya dair detaylar ve Ilgın'la bir söyleşi de yakında burada olur. Meraklısına!

Mali; o benim birgün'üm. Öyle höt diye söylemekle bitmez. Memleket sınırlarının dışında, hem de kutba yakın, Sibirya yöresinin en soğuk havasına maruz kalıyor. Atkısı var ama biliyorum, pek üşümüyor. Aksilik olmazsa bir gün dönecek diye bekleniyor. Çünkü çok özlendi. Bir gün.

Ozan; son zamanların en muhalifi. Yerli yerinde bir muhalif. Kronikmiş gibi görünmesiyse bu karşı saflardaki hallerinin, hem Galatasaraylı'lığından ileri geliyor, hem de düzenin birçok başının çoktan kokmuşluğundan. O ne derse biraz biraz doğru oluyor o nedenle. Çok dinlemelik. Çok konuşmalık. Çok misafirperver. En çok misafirperver. Cipse karşı özel bir antipati besliyor. Pati besliyor. Kedi besliyor. Kedi dediğim, kızı biricik.

İsimsiz seslerim var bir de tam şuramda (yazar boğazını gösterir) biriktirdiğim.
Sadece bir gün dokunabildiğimde söyleyebileceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!