Ali Tarantula. Biraz da Desidero.

No Ofsayt Ali Taran'ın filmi olacakmış. 11 Aralık diyorlar görücüye çıkacağı tarih sorulduğunda. Bense bu işte bir iş var diyorum kendi kendime, nedense bu projeyle ilgili bir son dakika golü yiyecekmişiz, "Ref Offside?" diye hakeme koştuğumuzda da "no ofsayt" yanıtını alacakmışız gibi hissediyorum!

Filmin afişini bir marketin vitrininde görmem üzerine kafamda belirdi bu. Hatta aklımdan da tam olarak şu cümle geçti "Derby yeni bir kampanya yapmış olacak, yine Ali, yine Desidero!" Yakınlaştıkça gördüm ki bu Ali Taran'ın filmi imiş, karakterimiz de Ali Tarantula! Biraz Desidero soslu olması da "acaba ters köşede miyiz?" sorusunu doğuruyor, kendime mani olamıyorum.

Öyle ya da böyle, yani bu filmin varlığını varsaydığımızda bile gizliden bir Derby reklamı yapacak No Ofsayt ve Ali Tarantula. Sanki kaçarı yok...

İlerleyen zamanlarda hem üzerine bolca düşüneceğim hem de yazacağım buradan sanırım.
Gelsin 11 Aralık.

Yorumlar

  1. yalnız değilmişim (: bana da sanki filmin bir yerinden ali desidero fırlayacakmış gibi geliyor nedense (:

    YanıtlaSil
  2. hep o ali bolluğu yüzünden.. ali taran, desidero ve nihayet tarantula! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!