"Bir Çalgıyım Göğsüne Yaslanmış"

varlığın yokluğunda sır. bir baharın müjdecisi gelişin, bir bahar müjde sana. sığ ve bulanık sularda yıkanmış, arındığını sanmış bir kirli ruh bedenimde. ben öylece, bir bahar rüzgarında yıkılmışım göğsüne.


uzat parmaklarını, çekinme. titrekler bilirim, nasıl da. uzat sen, ellerimi aşan parmaklarını bir seferde, tereddütsüz. alnımda, çenemde, göğsümde bul notalarını şarkının. başla çalmaya. bir ezgi doldur içime, taşır dışıma.

ben arınma sanrılarında bir kirli ruh.
öylece serilmişim üstüne.

uzat dudaklarını. nefesin can verecek bana. bedenim bağımsız tellerden, bambaşka bir şarkı söyleyecek sana. yine yerleştir parmaklarını, aynı notalarla bambaşka bir ses duyur bana, benden bir ses doğur.

yanılgılar denizinde yeniden kirlenmiş bir ruh bedenimde.
öylece kırılmışım yüzünde.

varlığın yokluğunda sır. yokluğun varlığına kanıt.
bir bahar müjdesisin sen. bir bahar müjde sana.
ben bir çalgı ellerinde, yüzünde, göğsüne yaslanmış.
sen hiç susma bana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!