Bir İmza Günü Daha Geçti...

Uzun zamanlar oldu, aklımda onlarca söz birikti de birini gözler önüne seremedim. Takip ediyorsanız buraları af diliyorum, zira koşturmaca sözcüğünü göbek adım yaptım bu sıralar. Yeniden öğrenci oldum, yeni bir kitabın fikrine girdim, futbol dünyasını yakın yerinden gözetledim.. Her sözüm di'li geçmiş zamanla sonlanmış gibi görünüyor olsa da, saydığım eylemlerin içindeyim hala. Laf kalabalığım ondan, biraz da derdimi anlatabileyim diye.

Birkaç yazılacak yazım var. Özellikle bir "Elazığ" seyahati yazım, ona geleceğim. Ama sıcağı sıcağına imza günü haberini, fotoğraflarını paylaşmak istedim. Özellikle standa gelip birbirinden değerli sözleri ve gülüşleriyle günümü şenlendiren dostlar için.


Geçtiğimiz hafta, 3 Kasım'da Tüyap Kitap Fuarı'nda imza günüm vardı. Yaklaşık 5 saat boyunca Shakespeare ve Mevlana sever - dostlarla buluştuk, kitaplardan, yazmaktan konuştuk bolca. Tüyap Kitap Fuarı her yazar için önemlidir şüphesiz. Kitaplarımın yayımlanmasından 5 yıl sonra bambaşka bir kimlik kazandı dersem yeridir. Söylemeden geçemiyorum bunu.


Carpe Diem Kitap standına uğrayıp "neden cuma günü burada değildiniz, ben kitabınızı almıştım oysa.." diyen Nihan'a, yazar olmak isteyen Beyza ve Sıla'ya, Carpe Diem Kitap'ın diğer değerli yazarlarının kitaplarının bir köşesine imza atmamı isteyen Aleyna, Işıl ve Ayşegül'e, Evyap Fen Lisesi öğrencilerine, "Ruha dokunanlar"ın Victor Hugo'sunu daha önce okumuş olan Ceren'e, Silivri İlköğretim Okulu'ndan Ayça, Gamze, İlayda, Begüm ve Gülin'e, günün belki de en sıcacık gülüşüyle yanıma yaklaşarak Semiha Berksoy ayraçlarını imzalar mıyım diye soran Mirhan, Oğuzhan, Yusuf ve Yunus'a, onlarla birlikte o gün yanımda olup heyecanımı paylaşan dostlarım Nilüfer, Murat, İbrahim, Kadir, Recep ve Ahmet'e, beni beş dakika arayla kaçıran canım Özge'ye çok çok teşekkürler..

Uzun oldu teşekkür faslı biliyorum..
Yakın zamanda kitap kokuları arasında her birinizle tekrar görüşmek üzere.

Fotoğraflar için çok değerli Fatma Burçak'a teşekkürler.

Yorumlar

  1. İnşallah bir gün bize de nasip olur imza günlerinizden birinde bulunmak.(:

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah, görüşmek üzere,
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!