Twitter'dan Nağmeler vol.5

Başıma bir iş gelmeyecekse, Hakan Günday - Az'a başladım da bitiremedim. Ruh daralması, iç sıkılması, fenalık basması...
-
Spora siyaset bulaşıyor diye sıkıntı çıkarıyorduk, siyasete spor bulaştı, daha mı güzel oldu?!
-
Hapsedilmek, "hapsolmak" gibi yürekten ve istemli değildir. Esaretin en can sıkıcısıdır yani bu. Biz gül gibi hapsoluyoruz zaten!
-
Insanin kopup giden bir parcasinin sizisini bir yasam boyu cekmesi ne agir bir ceza!  
-
Sen istedigin kadar siirsel gör yasadigini, siir gibi ol. konustugun kulaklara ugramamis olabilir edebiyat..
-
Ayni heyecani paylasmamak.. Bunun kadar Istanbul trafigine benzer sey yok gezegende. Ne ileri, ne geri!
-
Sana aşık oldum: tüm kalelerin düştüğünü bildirir.
-
Gecenin 3'ü 5'i demeden, bagira cagira sarki söyleyebilecegim bir evde yaşamak istiyorum..
-
"Neyse ben bir sey demiyorum.." En manasız geri çekilme cümlesi!
-
GS'deki "Fenerliler de Arda'ya hasta" salyalanmasına midem dayanmıyor. Gören, GS Tv açıp Arda'yı görünce ekran yalıyoruz zannedecek..
-
Böcekleri, kurtları, insanları yutan zaman.. Sandığın kadar büyük değilsin.
-
Yaz, ebeveynlerin ikametgah degistirmesiyle gösteriyor yüzünü, şehir ıssızlaşıyor..
-
Yagmur sebepli melankoli > Atesli silahlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!